szkoła podstawowa joanna mola

relacje z trzydniowych wycieczek klas 4-8 , dzień 1,2,3

Klasy IV

Dzień I:
Po przyjeździe do jakże pięknego i gorącego Kazimierza Dolnego nad Wisłą, rozpoczęliśmy naszą przygodę zwiedzając Rynek miasta, klasztor Ojców Kapucynów, ruiny zamku i Górę Trzech Krzyży. Szukając ochłody udaliśmy się do miejscowej kawiarni, gdzie zakupiliśmy pamiątkowe kazimierskie koguciki oraz krówki. W godzinach wieczornych zakwaterowaliśmy się w hotelu i zjedliśmy obiadokolację. Pełni wrażeń szybko zasnęliśmy.

Dzień II:
Drugi dzień rozpoczął się od pysznego i wartościowego śniadania. Następnie udaliśmy się do Muzeum Czartoryskich, gdzie przeżyliśmy piękną lekcję historii. Ogromne wrażenie zrobiły na nas pawie, które są stałymi bywalcami ogrodu w stylu angielskim otaczającego muzeum. Kolejnym punktem programu był „Park iluzji”, gdzie w bardzo przyjemny i zabawny sposób przeżyliśmy zarówno chwilę grozy, jak i śmiechu. Wizytę w parku sensorycznym zakończyliśmy posilając się specjalnie dla nas upieczonymi kiełbaskami. Dzień ten również zakończyliśmy również przepyszną obiadokolacją.

Klasa V

Szlak Piastowski dzień I

Pierwszy dzień pobytu w Wielkopolsce za nami. Zwiedziliśmy Ostrów Lednicki, Wielkopolski Park Etnograficzny. Następnie przejechaliśmy do Gniezna. W Gnieźnie zwiedziliśmy Katedrę z cennymi obiektami takimi jak Drzwi Gnieźnieńskie, Konfesję św. Wojciecha. Obejrzeliśmy też eksponaty zgromadzone w Muzeum Katedralnym. Zmęczeni dojechaliśmy do ośrodka nad jeziorem. Przygotowujemy się do jutrzejszego dnia.

Klasy VI-VIII

Wycieczka Zamość - Lublin - dzień I

Uczniowie klas 6, 7 i 8 wyruszyli z Krakowa w kierunku Zamościa o godz. 6:15. Pierwszego dnia zwiedziliśmy Rynek Wielki z zespołem kamienic ormiańskich i Ratuszem będącym symbolem miasta. Udało nam się również zobaczyć Katedrę w Zamościu i podziemia Bastionu VII. Dzień zakończyliśmy grami na świeżym powietrzu w ośrodku Pszczeliniec w Krasnobrodzie. Jutrzejszy dzień zapowiada się pełen atrakcji! Pozdrawiamy :)

dzień II

Drugiego dnia naszym celem były Krasnobród, Zwierzyniec i Szczebrzeszyn. Zwiedziliśmy m.in. Sanktuarium Diecezji Zamojsko-Lubaczewskiej, Kaplicę Objawień na Wodzie czy Roztoczański Park Narodowy, gdzie przeszliśmy ścieżką dydaktyczną przez Bukową Górę do Soch. Ten upalny dzień kończymy na sportowo i na dyskotece. Jutro zdobywamy Lublin! Pozdrawiamy i do zobaczenia wieczorem :)

dzień III

Trzeciego dnia, zaraz po śniadaniu i zdaniu pokoi, wyruszyliśmy do Lublina. Zwiedzanie tego urokliwego miasta rozpoczęliśmy od Wzgórza Zamkowego wraz z Zamkiem Lubelskim i Kaplicą Zamkową. Naszym kolejnym celem była Bazylika Ojców Dominikanów, następnie Rynek i Brama Grodzka.
Do Krakowa wróciliśmy ok godz. 20:00. Przez trzy dni upał nam doskwierał, ale to nie przeszkodziło nam w spędzeniu miłego czasu

Zapraszamy do galerii zdjęć ;)